fredag den 12. november 2010

Selvom om jeg lovede mig selv, ikke at tage på flere byture i denne måned er jeg altså lige kommet ind ad døren efter endnu én. Og som billedet siger, så skal man vel ikke spilde sin kære ungdom... Det er trods alt en kort tid. Så jeg regner stærkt med, at jeg kan låne lidt skillinger af mine forældre resten af måneden, eftersom jeg er kommet til at bruge den hele allerede. Woops! Efter skole tog jeg hjem og gjorde mig klar til en lille hyggelig fredagscafé på gymnasiet og derefter blev turen derind virkelig usandsynlig dårlig!! Man kan aldrig regne med dsb, så allerede dér gik dte galt! Jeg havde min cykel med i toget, og måtte cykle til strøget fra hovedbanen (skulle lige have en Birger Christensen taske med på vejen ;-)) og på vejen følte min kæde for at holde en fest og hoppede af. Hvad gør man så? Jo man trækker den med heeeele vejen til BC-shoppen, hvor man så får at vide, at tasken er udsolgt! For så at blive godt ked af det og trække sin cykel helt til nørrebro...... Hvilket mareridt! Men derefter gik det fint - dte var en vellykket fredagscafé, hvor mig og nogle tøser tog videre på bodega. Og med hensyn til tasken, så må jeg jo vente. Det er heldigvis snart jul. Jeg kan bare ikke vente!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar