søndag den 13. november 2011

DIY Peter Pan Collar



Min veninde og jeg har lidt forelsket os i Peter Pan kraven og tænkte, at vi selv kunne prøve at lave den til billige penge - og det lykkedes!

Det skal du bruge:
Skabeloner af selve kraven (de er nemme at tegne)
Hvid filt ( selvfølgelig kan man også vælge en anden farve!)
En knap
Nål og tråd
Lim
Hvid silketråd

Først tegner du kraverne på filten og klipper dem ud. Så syer du knappen fast i de tykke ender. Derefter klipper du huller i de tynde ender til silkebåndet, som stikker igennem og limer sammen. Voila, så har du en Pan collar. Man kan vel egentlig se "opskriften" ud fra billedet??? Jeg ved godt, at der er noget blå tus på min, men det fik jeg ikke klippet af før billedet blev taget! God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar