onsdag den 17. august 2011



Hej alle! Jeg undskylder, at jeg ikke har blogget længe, men har simpelthen haft så meget at se til. Har bl.a. været en hel uge i Stockholm for at spille floorball, men har desværre ingen billeder derfra! Og så er jeg startet i skole igen! Men den sidste dag inden ferien sluttede, mødtes jeg med en af mine veninder - vi lavede bruschettas og drak champagne for kræftens bekæmpelse (meget fornemt). Hvis nogle skulle være interesserede i, hvad der er på bruschettaerne er der nogle med en blend af champignon, hvidløg og persille og med stegte tigerrejer på, nogle med olivenolie, friske tomater og frisk mozarella, nogle med champignon blenden og lufttørret pastrami og de sidste er med grøn pesto, friske tomater og frisk mozarella. Det var virkelig et hit! Håber i alle har haft en god sommer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar