mandag den 21. marts 2011


Navn: Amalie
År: Sytten. Bliver atten d. 20. maj
Personlighed: Venlig, smilende, hjælpsom, bliver let irriteret, kærlig
Status: Single - og nej, dette er ikke sørgeligt
Stil: Min stil er både meget personligt og en smule mainstream. Jeg bliver meget inspireret af Magasinet "Cover", folk på gaden og butikkerne "Monki" og "Urban Outfitters"
Must: Sko!, lækker mad og gode venner
Ynglingsmærker: Monki, H&M, Weekday, Urban Outfitters (steder vi dødelige kan shoppe), Ellers er jeg vild med Chanel, Mulberry (mest taskerne) og Alexander Wang (knægten er genial!)
Favorit farve: Jeg er mest til basicfarver som sort og hvid, som næsten er de enester farver i min garderobe. Ellers er jeg vild med sommerfarver som limegrøn og pink

Land: Danmark
By: København
Klassetrin: 2.g
Familie: Mor og far - ikke skilt - og en tvillingesøster
Hobby: Bloggen her er efterhånden blevet en af mine store hobbyer og floorball på eliteplan
Fritid: I min fritid er jeg sammen med mine veninder og venner, blogger, shopper, tager billeder, sover, spiser lækker mad, bruger for mange penge, nyder livet, drømmer, spiller en masse floorball og ser en masse TV. 
Talenter: Jeg har tendens til at være ret kreativ, får tit at vide, at jeg har stort talent i floorball, læse folks signaler. Mit skjulte talent kalder jeg en Garfield - jeg er god til at dovne den, se TV og spise.
Største betydninger: Min familie, mine venner, min uddannelse, oplevelser, udfordringer, mode og penge.
Mindste betydninger: Falske mennesker og diæter
Tre ting på en øde ø: Min computer, en masse alkohol og Johnny Depp - vi kunne godt få det sjovt
Dyr: Jeg er helt vild med hunde og går hver dag og drømmer om en fransk bulldog 
Skræmmer: Katte, krybdyr, insekter
Frygter: Levende begravet, druknedøden, kræft
Ynglings årstid: Helt klart sommer!
Drømmen: Som det ser ud nu; afslutte gymnasiet, tage til Ghana i et halvt år og arbejde på børnehjem. Uddannes til handelsøkonom og derefter arbejde + bo i London (senere New York). Opleve verden.
Ting jeg holder af: Fjernsyn, tøj, sko, min blog, modemagasiner, varm te, min dyne, musik, mad, hyggeaftener med vennerne, livet..
Favorit morgenmad: En rigtig brunch! Så bliver det ikke bedre
Favorit middagsmad: En god salat med en masse mozarella
Favotit aftensmad: Stegt flæsk med persillesovs. Ja jeg er et svin
Noget jeg beundrer: Folk der tør være sig selv og stå ved det man er - det gælder både stil, seksualitet, udseende osv. Det er noget jeg beundrer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar