fredag den 18. februar 2011

Jeg er næsten lige kommet ind af drøen, efter at have været en tur i biografen med min søster. Vi så Alle for én. Den var okay. Ikke så sjov som jeg havde forventet, men sjov! Og så gik alt egentlig også bare galt. Vi havde fået "en tur i biffen for 2" af mine forældre. Så vi tog i Cinemaxx, som er vores begge yndlings biograf no. 1! Men der duede billetterne ikke da det åbenbart var Nordisk Film. Så måtte vi jo tage i Palads i stedet! Og jeg hader Palads! Man sidder helt forkert i deres biografer og vi fik en ekstremt lille sodavand og der var alt for mange små børn inde at se den - og det undrer mig! Hvorfor ser de ikke bare Gullivers Rejse eller sådan noget? De forstår jo ikke en film som Alle for én? Brokke, brokke, brokke... Men nu er jeg altså hjemme og i fuld sving med AT/DHO aka. almen studeforberedelse/dansk historie opgave. Og det er lidt kedeligt - mest fordi jeg hader lektier. Jeg skriver om husmoderen udvkiling fra hjemmet til arbejdsmarkedet g det er ikke just det, jeg brænder for at bruge min ferie på! Men nu fik jeg lige en meget lille pause fra den - tilbage til den! xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar