mandag den 7. februar 2011

info Navn: Amalie
Fødselsdag: 20.05.1993
Køn: kvinde
Øjenfarve: blå
Hår farve: brun
Højre eller venstre håndet: højre
De sko du går i: det er meget forskelligt - men til hverdag er det oftest et bare støvler eller sneakers
Det du er bange for: katten
Din livret: stegt flæsk med persillesovs, lasagne og sushi
Din første tanke når du står op: "gid jeg kunne sove en time mere"
Det du bedst kan li' ved dig selv: mine øjne
Pepsi eller cola: coca cola!
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: nike
Ice tea eller te: kan lide begge dele, men drikker mest te
Chokolade eller vanilje: chokolade
Ryger du: ja
Synger du: ja, det sker
Går du i bad: ja??
Er du forelsket: nej ikke lige nu
Kan du li' skolen: til tider
Vil du giftes: nej
Tror du, at du er tiltrækkende: ... det ved jeg ikke
Kan du enes med dine forældre: for det meste
_____________________________________
i sidste måned
Drak alkohol: ja
Røg du: ja
Blev fuld: ja
Gik ud og shoppede: ja mere eller mindre. skylder min mama penge
Spiste sushi: ja
Kom på en scene: nej
Blev droppet: ikke så vidt jeg husker
Bagte hjemmelavede kager: ja
Stjålet noget: nej
_____________________________________
hvad skal drengen have?
Bedste øjenfarve: det er ligemeget
Bedste hårfarve: ligemeget. bare ikke hvidt eller gult!
Kort eller langt hår: mellem
Højde: højere end mig
_____________________________________
hvis jeg var
Hvis jeg var en måned ville jeg være: juli
Hvis jeg var en dag i ugen: lørdag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: øhh
Hvis jeg var en planet: månen
Hvis jeg var et dyr: hund tror jeg :-D
Hvis jeg var en retning: op
Hvis jeg var et møbel: seng
Hvis jeg var et træ: vil helst ikke være et træ
Hvis jeg var en plante/blomst: lilje
Hvis jeg var et musik instrument: trommer
Hvis jeg var en følelse: glad
Hvis jeg var en farve: sort eller grøn
Hvis jeg var en grøntsag: en gulerod
Hvis jeg var en sang: pas
Hvis jeg var et tal: 2
_____________________________________
det ene eller det andet
Mad eller søvn?: mad
Lilla eller grøn?: grøn
Svømme eller ski?: svømme.. ski... begge dele
Pizza eller salat?: pizza
Salt eller peber?: salt
Kærlighed eller venner?: begge!
Ketchup eller remulade?: ketchup
Bil eller lastbil?: bil
_____________________________________
favorit
Farve?: sort og grøn
Film?: the notebook, pearl habor, pirates of carribean
Sko?: har en svaghed for støvler
Sang?: pt. panic! at the disco - new perspective
Butik?: mange!
Sted at være?: i min seng
Dyr?: hund
Person?: mine venner og familie
Ting at gøre i din fritid?: shoppe, gå i byen og chille med mine venner
Type Musik?: rock, pop, r'n'b, rap, alt
Tv show?: friends, sex and the city, desperate housewives, king of queens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar