torsdag den 20. januar 2011

Sporty

I går købte jeg en Yoga bog i 6 forskellige sværhedgrader. Jeg købte den fordi jeg godt vil begynde at dyrke yoga og meditere. Har prøvet meditation før og man får en helt fantastisk, befriende følelse i hele kroppen - Det vil jeg klart anbefale! Så nu er det blevet yogaens tur. Jeg har altid synes, at de der vilde asanas/stillinger du kan komme ud i, ved øvelse, har været vildt blærede - og jeg kunne godt tænke mig, at finde ud af, om mine stive muskler kan arbejdes ud i nogle af de positioner som er vist i min nye bog. Jeg købte den for kun 25.- i Kvickly.
Jeg er i mit meget sportslige hjørne for tiden. Jeg er også begyndt at løbe nogle ture og  det er som om, at mine fødder er skrumpet, så mine runners er på en måde blevet for store. Lige nu har jeg et par nye løbesko i tankerne - De er fra Nike og jeg synes det er fedt, at den lilla farve gør dem lidt ud over det sædvanlige. Retro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar