torsdag den 11. november 2010





5 ting i din taske
- min mobiltelefon
- elizabeth arden eight hour creme
- en flaske vand
- nøgler
- min pung
5 ting i din pung
- kort af alle slags
- (en gang i mellem) lidt kontanter
- gamle boner
- diverse stempelkort
- et kondom. (spørg ikke hvorfor det ligger i min pung)
5 yndlingsting på dit værelse
- mit "tøj-hjørne" slash "walk-in-closet"
- mit 32" fladskærms tv
- min skuffe der bogstaveligt talt er FYLDT med film
- min seng
- min stumtjener. den fortjener en smule credit
5 ting du altid har villet prøve- rejse hele verden rundt (dog ikke på én gang)
- bo i new york eller london
- være en kendt kok alá Jamie Oliver
- lave et photoshoot i sydafrika
(jeg kan ikke lige komme i tanker om flere)
5 ting du går op i for tiden
- jeg går faktisk ret meget op i mit hår for tiden
- at spare og bruge mine penge fornuftigt
- mine negle
- det er snart jul -så jeg prøver at lave en ordentlig ønskeseddel i år!
- min sport

1 kommentar:

  1. love these shots!!

    thanks so much for commenting on my blog :)

    keep in touch.xx

    http://www.thefacelessblog.com

    SvarSlet