mandag den 6. september 2010

Så! Nu er der cirka en måned til, at jeg rejser til lækre London i en forlænget weekend med min dejlige veninde, Anna. Og denne tur skal umiddelbart KUN bestå af shopping, god mad og girltalk! Jeg kan slet ikke vente - jeg glæder mig ubeskriveligt meget. Det eneste minus er dog mit shopaholiksyndrom. Det er i dag d. 6. og jeg har allerede brugt godt og vel 3000 kroner af de sølle 6000 kroner jeg fik i løn. ( Hvilket absolut ikke er godt!!!!!!!!!) Så i dag havde jeg intet andet valg, end at gå ned og hæve resten af pengene, låse dem inde i et lille skrin og bede mine kære forældre om, at låse dem inde i deres skab med kode. Det er en kæmpe skam, at jeg ikke er bedre til at passe på mine penge.. Forresten har jeg nok jordens største intentioner om at "løbe ind i" Alexa Chung eller Kate Moss. Det ville være super blæret :-)
Det var nok det eneste fra nu.

Forresten!; er der nogle, som kan anbefale nogle super vintage/genbrugsforretninger i London?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar