lørdag den 14. august 2010

Eftersom jeg har farvet mit hår utallige gange er det blevet godt slidt, tørt, spaltet og hvad der ellers sker ved ikke-plejet hår. Derfor er jeg begyndt, at gå overdrevet meget op i mit hår; dvs. at jeg ikke farver det og ikke vasker det nær så meget som før. Så jeg er også begyndt på hårkure. Eller faktisk kun Garnier Repons' hårkur. Der er en masse forskellige varianter, som alle fungerer helt perfekt. De er ekstremt lette at anvende og rimelige til prisen -40 kroner ca. Selvom den ikke ser ekslusiv ud, virker den! Den dufter rigtig dejligt af blomster, renhed og luksus og du kan mærke, at dit hår er blødt allerede efter første vask! Det er det eneste jeg varmt kan anbefale til slidt hår.
i tvivl om, hvad dit hår mangler??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar