lørdag den 5. juni 2010

SOMMERFERIE!

Så kom den længe ventede dag endelig! Jeg fik endelig min sommerferie og den skal bare nydes på højeste, vildeste og varmeste niveau. Min første "sommerferie-aften" gik med øl og bål med mine dejlige venner hele natten. Faktisk helt til solen stod op klokken 05. Så måtte jeg i seng :-)
I aften skal jeg snaske og slaske med nogle venner. Vi laver en Disney-aften! Der blev købt for næsten 400 kroner slik, (rød)sodavand, chips osv. -you name it! Inden vi starter skal vi lige skaffe os allesammen de mest snaskede burgere fra den nærmeste Kina grill. MUMS! Der skal virkelig hygges i aften. Det glæder jeg mig meget til.
Søndag skal jeg chille i nørrebroparken med min kære klasse med kolde øl, grillmad, lækkert sommervejr og glade mennesker. Så min ferie er allerede planlagt lidt, i hvert fald de næste to dage :-D
Nu skal jeg jo også snart på Roadtrip i USA, som jeg har set frem til i et lille år. Jeg kan på ingen måder vente længere!! Jeg vil afsted nu..


Lige et billede fra en lækker sommerdag :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar